Fordmods Logo

Custom Roo bar!!? I think not 

 

Page 2 of 2 [ 22 posts ] Go to page Previous  1, 2

 
Posted: Sun Apr 23, 2006 10:51 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 32

Posts: 4146

Joined: 7th Dec 2004

Gallery: 6 images

Ride: E39 523i / EF Fairmont

Location: Brisbane
QLD, Australia

Man just looking at those pics of your fudged up EF XR6 makes me want to get one, lol. Damn EFs look better than ELs.

 

_________________

E39 523i
EF Fairmont

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Apr 23, 2006 11:22 pm 
Smokin em up
Offline
User avatar

Age: 36

Posts: 255

Joined: 8th Nov 2004

Ride: 97 EL Falcon

Location:  
NSW, Australia

It's not so much that kangaroos are stupid animals, they're nocturnal animals. Their pupils dilate tremendously, allowing them to see better at night. When you hit them with high-beam headlights, their pupils adjust and they're actually blinded to everywhere your lights aren't shining. So the disoriented kangaroo's instinct is to move to where it can see, which is right in front of your car. Ain't nature incredible?

 

_________________

<img src="http://www.colonpipe.com/images/el.gif" width="137" height="100">

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 24, 2006 1:22 am 
Fordmods Junkie
Offline
User avatar

Age: 38

Posts: 5051

Joined: 5th Nov 2004

Ride: Kia Rio - 1.4L Auto

Power: 238 rwkw

Location: Westside
VIC, Australia

Datazoid wrote:
Ain't nature incredible?


I think whats more incredible is that you know something like that... 8-)
Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 24, 2006 1:24 am 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 44

Posts: 10126

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 4 images

Ride: EF Gli Ghia, XP Fairmont

Location: Perth
WA, Australia

those bloody kangawallafoxes are every where hey!! lol

 

_________________

Owning 1 of 67612 EF GLi Sedans made
FACT: "Chuck Norris owns the greatest Poker Face of all-time. It helped him win the 1983 World Series of Poker despite him holding just a Joker, a Get out of Jail Free Monopoly card, a 2 of clubs, 7 of spades and a green #4 card from the game Uno."

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 24, 2006 8:11 am 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 32

Posts: 2754

Joined: 14th Apr 2005

Ride: fairmont

Location: mackay
QLD, Australia

emus are worse than roos, very first time on my L's i hit one doing 90kays lol, snap its neck off and it landed and bonnet, btw there are nothing what zip ties cant do, hope u get it fixed soon mate

 

_________________

Now i have a EF XR8 5spd.........mmmmmm 5L

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 24, 2006 6:50 pm 
Parts Gopher
Offline
User avatar

Age: 30

Posts: 54

Joined: 5th Sep 2005

Ride: EF XR6

Location: Sydney
NSW, Australia

An Emu! haha I havn't heard of that before, on your L's too hmm that would of been a suprise. When i told my sister all she did was slapped me because i didn't check the pouch...
Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 24, 2006 7:55 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Posts: 1380

Joined: 13th Dec 2004

Gallery: 1 images

Ride: BA GT

Location: Perth
WA, Australia

Happy wrote:
those bloody kangawallafoxes are every where hey!! lol


and not far behind are the cane toads!
Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 2 of 2  [ 22 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Wed Dec 13, 2017 1:43 am All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names