Fordmods Logo

Venom kit rear bumper how much???? 

 

Page 1 of 1 [ 8 posts ] 

 
 Post subject: Venom kit rear bumper how much????
Posted: Sun Feb 20, 2005 4:43 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 36

Posts: 2198

Joined: 8th Nov 2004

Ride: EL Ghia - XF Ego 302 Clevo

Location: Shit Creek
WA, Australia

ive decided im gonna purchase the rear bumper from the venom kit, how much does it cost unpainted? cheers

 

_________________

Team EGO

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 4:50 pm 
Technical Contributor
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 5858

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 8 images

Ride: '95 EF's

Location: Leederville
WA, Australia

the SSV website has all prices - www.ssv.com.au :P

 

_________________

R.I.P. Scotty

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 4:52 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Yeah i wouldnt mind the rear venom bumper either, have you checked out some websites yet, www.ssv.com.au and www.asv.com.au or www.Canberracarstyling.com.au i think?

Have a look at them ne way. :)

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Last edited by XRFan101 on Sun Feb 20, 2005 4:54 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 4:53 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

uglybob wrote:
the SSV website has all prices - www.ssv.com.au :P


LOL you beat me to it :roll:

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 4:56 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 36

Posts: 2198

Joined: 8th Nov 2004

Ride: EL Ghia - XF Ego 302 Clevo

Location: Shit Creek
WA, Australia

yeah i checked out www.ssv.com.au they are hell steep plus the aint anywhere near me :) with a bit of luck ill have my body kit all finished in a fortnight, then onto lowering and exhaust. the 2 spoiler websites in perth dont have prices, gotta ring the bastards tomorrow.

 

_________________

Team EGO

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 8:09 pm 
Tyre Shredder
Offline

Age: 33

Posts: 310

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 7 images

Ride: EF GliXR

Location: Canberra
ACT, Australia

i paid under 500 for mine.

 

_________________

\m/

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Feb 20, 2005 8:16 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 36

Posts: 2198

Joined: 8th Nov 2004

Ride: EL Ghia - XF Ego 302 Clevo

Location: Shit Creek
WA, Australia

yeah thats more like it, since i paid $640 painted for my front spoiler which had to be modified too. cheers lad

 

_________________

Team EGO

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Feb 21, 2005 9:57 am 
Commercial Sponsor
Offline

Age: 65

Posts: 463

Joined: 4th Dec 2004

Ride: AU ute

Location: Canberra
ACT, Australia

Venom had their first price rise since 1998 a few weeks ago. I can do the bar for $495 PLUS FREIGHT ex Qld. One of these costs me about $200 to get to Canberra. Obviously more for places further afield. All carriers cube their shipments these days, so the days of getting a bar shipped interstate for $30 are well and truly over, I'm afraid.
Bob
Canberra Car Styling

 

_________________

Commercial Sponsor
Canberra Car Styling
[url=canberracarstyling.com.au]Image[/url]

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 1 of 1  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Thu Dec 14, 2017 9:47 pm All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names