Fordmods Logo

Wanted: EF/EL GHIA Seats 

 

Page 1 of 2 [ 19 posts ] Go to page 1, 2  Next

 
 Post subject: Wanted: EF/EL GHIA Seats
Posted: Thu Dec 09, 2004 2:54 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

As the title suggest im looking for a good pair of Ghia seats from a EF or EL plus the back seat. :P

Will be willing to trade for EF XR interior :P Must be in good condition no rips no stains and i dont want the brown or mocca foam colour or whateva it is.

Cheers.


Anyone :lol:

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 11:00 am 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Okay forget about the swap interior part. I will pay $$$ for the Ghia seats. Its a long shot but im sure someone out there has got some? Please :P

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 11:17 am 
Getting Side Ways
Offline

Age: 37

Posts: 1500

Joined: 14th Nov 2004

Ride: Falcon

Location: SE Melb
VIC, Australia

have you tried a local wrecker, or perhaps a place where written cars are auctioned off, like Fowles or something - www.fowles.com.au could be worth a look. It might be worth buying a whole wrecked car, could get the seats you need, plus spares for later on.

 

_________________

Instant Karma is gonna get you!

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 11:58 am 
Getting Side Ways
Offline

Age: 37

Posts: 1500

Joined: 14th Nov 2004

Ride: Falcon

Location: SE Melb
VIC, Australia

try www.pickles.com.au as there could be some cars with waht you're looking for, or even the trading post web site. Good luck

 

_________________

Instant Karma is gonna get you!

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 12:32 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 11791

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 13 images

Ride: Holden VF Calais / NL FBT

Location: SE Melb
VIC, Australia

try ferntree gully auto salvage, darren can freight out to you

 

_________________

Nicko

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 12:57 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Yeah i already asked him not too long ago he said he didnt have ne in atm. But im on the list for the ones that do :P

The wrecking yards down here are dodgy i can get a El XR interior (the grey better looking one). But thats it no Ghia interiors :(

Have been looking around in SA for auctions but nothing has interested me yet...

BTW how much would a EF XR seats be worth? If i happen to find my Ghia seats then i will be selling my XR seats soon after. They are in very good condition too.

Cheers guys

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 1:13 pm 
Getting Side Ways
Offline

Age: 31

Posts: 3772

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 33 images

Ride: EL Fairmont Ghia

Location: Hobart
TAS, Australia

XRFan101 wrote:
Yeah i already asked him not too long ago he said he didnt have ne in atm. But im on the list for the ones that do :P

The wrecking yards down here are dodgy i can get a El XR interior (the grey better looking one). But thats it no Ghia interiors :(

Have been looking around in SA for auctions but nothing has interested me yet...

BTW how much would a EF XR seats be worth? If i happen to find my Ghia seats then i will be selling my XR seats soon after. They are in very good condition too.

Cheers guys


all parts and panels didnt have anything

athol park ford wreckers have lots but they are expensive as and is abit of a drive for you i guess
Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:18 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Yeah athol Park is a fair drive. But i havent tried all parts and panels yet. (want to aviod traveling) thou but i guess you get that. :roll:

Cheers dude. :P

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 2:45 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Quote:
all parts and panels didnt have anything


Damn they didnt have ne thing either which is a bit of a suprise! :?

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 5:13 pm 
Getting Side Ways
Offline

Posts: 6449

Joined: 11th Nov 2004

i have a full set in grey leather (EF fairmont ghia). how much are you willing to pay?

 

_________________

PERMANENTLY BANNED

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 5:54 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 844

Joined: 23rd Nov 2004

Gallery: 9 images

Ride: FBT

Location: Nth East
VIC, Australia

How much do you want for them? :)

 

_________________

"12 yards long, two lanes wide, 65 tonnes of american pride" Fairlane
Image

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 6:25 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Quote:
How much do you want for them?


Oiiii i want them!!! :x

I got no idea how much that stuffs worth so....? How much do you want for them?

I will have to sell my seats etc first so i can come up with some of the $$$ but the rest should be ok.

Fordmods member special :wink:

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 6:28 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

Crap just relised your from Qld!!! Grr that makes it harder :x Umm i think it might be cheaper for me to buy it in SA..... :roll:

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sat Dec 11, 2004 7:18 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3277

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 36 images

Ride: Ronald Mcdonald Mobile

Location: Sydney
NSW, Australia

2 words

ROAD TRIP :)

 

_________________

Gooooone - Eb2 Coon - 143RWKW
Now - Mazda MX5 with HKS Supercharger 190RWKW
Crescent Motorsport Liverpool - 9600 6229

Top
 Profile  
 
 
Posted: Sun Dec 12, 2004 2:16 am 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 33

Posts: 3885

Joined: 6th Nov 2004

Gallery: 24 images

Ride: BF MKII XR6 Turbo

Location: Victor Harbor
SA, Australia

ReGiE wrote:
2 words

ROAD TRIP :)


Yeah sure, thats one big a** road trip at that :shock: LOL i think i might just try to look locally or something closer, other wise its gonna end up costing me more in the long run.

 

_________________

Image -BF MKII XR6 Turbo in EGO-

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 1 of 2  [ 19 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Thu Dec 14, 2017 3:42 am All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names