Fordmods Logo

BA kits on EL/EF 

 

Page 2 of 2 [ 23 posts ] Go to page Previous  1, 2

 
 Post subject: Re: ...
Posted: Mon Sep 12, 2005 11:45 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 38

Posts: 504

Joined: 11th Nov 2004

Gallery: 6 images

Ride: EFII Ghia 5Ltr

Location: Melbourne
VIC, Australia

RustyEF wrote:
ah yeah know oh any bumber repaires? around the eastern suburbs? or anywhere near where u live? IM located in the dandenong area.

cheers


There's quite a few around the Thornton Crescent area in Mitcham... At least 2 places do a lot of taxi repairs and have piles of yellow bumpers in their yard!!

 

_________________

Have YOU driven a monster truck lately??

Top
 Profile  
 
 
 Post subject: haha
Posted: Mon Sep 12, 2005 11:46 pm 
Getting Side Ways
Offline

Age: 31

Posts: 772

Joined: 24th Mar 2005

Ride: EL FAIRMONT GHIA 97

Location: Perth Floreat
WA, Australia

HAHA that wouldnt be thorton smash repairs???

 

_________________

-------EL Fairmont Ghia with CUstome BA XR body kit-------

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Sep 12, 2005 11:48 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Posts: 916

Joined: 27th Nov 2004

Gallery: 4 images

Ride: EL Futura

Location: Berri
SA, Australia

EFFalcon wrote:
hornet wrote:
I know some one in SA planning a full XR kit too.

Should look a bit like this when its done



hehe, didnt wanna mention you, didnt know if u wanted all to know for sure :)

so yes... every state will have one soon lol.


Geez thanks a lot. I never said it was me! ;)

Haha I'm looking into it, I have the rear bar already! woot!

 

_________________

5 Speed EL Futura
Stock as a rock*
Image
A1 Oils - Synthetic lubricants: www.a1oils.com.au
* A rock that has been Alted

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Sep 12, 2005 11:52 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 34

Posts: 4307

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 9 images

Ride: EF Falcon XT-T

Location: Mornington Peninsula
VIC, Australia

my bad.

 

_________________

FALCN6 - EF GLi Turbo, 20" Rims, Air Bag Suspension, Straight LPG, 225rwkw
DTHWGN - EA GL Wagon, LTD Interior, Satin Black, 5.0, Turbo
RACER - EF Futura , 5.0, 5 Speed
PROJECT - 83 Thunderbird, Lowered, 18" Billet Wheels
DAILY - BA Fairmont Ghia 5.4 3V

Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: haha
Posted: Tue Sep 13, 2005 12:01 am 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 38

Posts: 504

Joined: 11th Nov 2004

Gallery: 6 images

Ride: EFII Ghia 5Ltr

Location: Melbourne
VIC, Australia

RustyEF wrote:
HAHA that wouldnt be thorton smash repairs???


Hmmm!! 8-) Yep, that'd be one of them, but there are other, smaller yards as well...

I see 'em all the time. I live really close to Rooks Rd which also has a bunch of panel beaters...

 

_________________

Have YOU driven a monster truck lately??

Top
 Profile  
 
 
Posted: Tue Sep 13, 2005 12:16 am 
Getting Side Ways
Offline

Age: 32

Posts: 740

Joined: 10th Nov 2004

Location: sale
VIC, Australia

ha cool i got a mention

front
http://photobucket.com/albums/a152/shoe ... 0_9508.jpg

rear
http://photobucket.com/albums/a152/shoe ... 0_9522.jpg

there is my front still yet to take pics of on car sorry and my rear not quit done and i dont have sides yet
Top
 Profile  
 
 
Posted: Tue Sep 13, 2005 6:34 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 29

Posts: 3928

Joined: 5th Nov 2004

Gallery: 9 images

Ride: ED 5 Speed GLiXR

Location: Now in Brisbane
QLD, Australia

Auto Web Concepts do BA GT, and typhoon kits etc.
http://www.awcinfo.com/secureshop/categ ... cat_id=228 <GT KIT
http://www.awcinfo.com/secureshop/categ ... cat_id=311 <TYPHOON

 

_________________

17" Tezza Steelies, King F**king lows, pedders sports ryders, 2.5" cat back exhaust, pacemaker extractors, T5 manual
Low, loud and Slow

Top
 Profile  
 
 
 Post subject: NAH
Posted: Tue Sep 13, 2005 8:37 pm 
Getting Side Ways
Offline

Age: 31

Posts: 772

Joined: 24th Mar 2005

Ride: EL FAIRMONT GHIA 97

Location: Perth Floreat
WA, Australia

Yeah that is a last resort, as i will be cutting up the bar, so dont really want to buy a newone, if i can get my hands on a Damaged or 2nd hand Bars.

 

_________________

-------EL Fairmont Ghia with CUstome BA XR body kit-------

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 2 of 2  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Wed Dec 13, 2017 10:04 pm All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names