Fordmods Logo

Painting Rims 

 

Page 2 of 2 [ 23 posts ] Go to page Previous  1, 2

 
Posted: Mon Apr 17, 2006 1:05 pm 
Fordmods Addict
Offline

Age: 32

Posts: 2245

Joined: 5th Nov 2004

Ride: BA XR6T

Location: Bayswater
VIC, Australia

gold????? black and chrome look really hot together, god dont go the black. i was thinking of getting my car resprayed black but just cant justify the cost.

 

_________________

Image

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 2:00 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 32

Posts: 4146

Joined: 7th Dec 2004

Gallery: 6 images

Ride: E39 523i / EF Fairmont

Location: Brisbane
QLD, Australia

Mash85 wrote:
gold????? black and chrome look really hot together, god dont go the black. i was thinking of getting my car resprayed black but just cant justify the cost.


Wouldn't be for a while yet, lol, I'm a TAFE student man. First comes superlows, exhaust, wheels, etc. Resrapy is a pipedream.

 

_________________

E39 523i
EF Fairmont

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 3:20 pm 
Tyre Shredder
Offline

Age: 29

Posts: 389

Joined: 12th Sep 2005

Ride: R32 Rb25

Location: Melbourne
VIC, Australia

ill tell u wat bro

save ur money... instead of buying 4 rims (eg $2000 with rubber), i seriously would buy WICKED 20" rims for the front only which cost 2k just for 2, and leave intercepters on the back!

that way, no1 will try to steal ur rims.. coz its not a full set, 2nd that way she will look like a fkn animal.

dunno about qld, but in vic, its legal to drive around with stockies on the rear as long as they are the same "

eg.. both 20's on front
both 16" on rear

thats wat im gonna do (Y)
Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 3:41 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 38

Posts: 504

Joined: 11th Nov 2004

Gallery: 6 images

Ride: EFII Ghia 5Ltr

Location: Melbourne
VIC, Australia

And while you're at it, buy a fooly sique VL moite to put those wheels on!! Leave the "masiv" front mags/interceptor rears to the ricer battalion!

 

_________________

Have YOU driven a monster truck lately??

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 3:55 pm 
Tyre Shredder
Offline

Age: 29

Posts: 389

Joined: 12th Sep 2005

Ride: R32 Rb25

Location: Melbourne
VIC, Australia

yeh but see one thing that will seperate us doin that with the vls...

we will have less traction n dont have to sit on the break for 30sec waiting for the turbo to spool up :P

im gonna do it with my rims i got on soon
Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 5:42 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 32

Posts: 4146

Joined: 7th Dec 2004

Gallery: 6 images

Ride: E39 523i / EF Fairmont

Location: Brisbane
QLD, Australia

Yeah those last three posts I'll be taking onboard, lol. o_O

 

_________________

E39 523i
EF Fairmont

Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 5:51 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Posts: 1380

Joined: 13th Dec 2004

Gallery: 1 images

Ride: BA GT

Location: Perth
WA, Australia

f**k them off and buy some nice mags!
Top
 Profile  
 
 
Posted: Mon Apr 17, 2006 6:36 pm 
Fordmods Addict
Offline

Age: 32

Posts: 2245

Joined: 5th Nov 2004

Ride: BA XR6T

Location: Bayswater
VIC, Australia

Till_Lind wrote:
Mash85 wrote:
gold????? black and chrome look really hot together, god dont go the black. i was thinking of getting my car resprayed black but just cant justify the cost.


Wouldn't be for a while yet, lol, I'm a TAFE student man. First comes superlows, exhaust, wheels, etc. Resrapy is a pipedream.


sorry dont know wot im saying, was meant to say dont go the gold on black, would look s**t imo. but yeah respray ur car black, that would be hot :D

 

_________________

Image

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 2 of 2  [ 23 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Thu Dec 14, 2017 1:46 am All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names