Fordmods Logo

My cars in Street Machine!!!!!! 

 

Page 1 of 1 [ 6 posts ] 

 
 Post subject: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Sun Nov 18, 2012 8:08 am 
Fordmods Newbie
Offline
User avatar

Posts: 17

Joined: 6th Oct 2012

Gallery: 6 images

Ride: Au2 Fairmont

Location: Coffs Harbour
NSW, Australia

:shock:Far be it from me to draw attention to me or my car but........

Just bought the latest copy of Street Machine Magazine (December 2012), the undisputed bible of modified cars. Was flicking through...got to page 160 in the 'reader rockets' section, and there it was, right at the top, reader rocket number 8....My Car!!!!!!!!!!!!!!!! Cheeky buggers published it without letting me know!!

I sent in the pic a couple of months ago and didnt hear from them, so i thought.....oh well....and forgot about it.

My son was in the room when i found it........i stayed cool and called him over to check out the magazine.....when he found the car he damn near fell over!!!!....very very very cool moment.

Now, i know it's not a feature article but it's still cool to see yr car in print!! (albeit with a little creative editing from the publisher!!)

I'ts great to see the AU shape getting recognised more and more in car mod mags. Seems that the shape is getting cooler as it ages....mabye :wink:

Heres the pic they used....(same as my avatar) :)

Image

Cheers all......i'm off to read Street Machine again!!!!!!!!!!
Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Sun Nov 18, 2012 2:05 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 22

Posts: 696

Joined: 10th Oct 2012

Ride: 5 speed XG ute

Location: Adelaide Hills
SA, Australia

Congrats on getting your car in the magazine man. I hope one day (when I've finally finished fixing her up) that i can get my XG in street machine. Rarely see any decent XG utes in magazines anymore... :(

 

_________________

Yep, I don't know what to write here...

Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Sun Nov 18, 2012 2:18 pm 
Fordmods Newbie
Offline
User avatar

Posts: 17

Joined: 6th Oct 2012

Gallery: 6 images

Ride: Au2 Fairmont

Location: Coffs Harbour
NSW, Australia

Beaut XG wrote:
Congrats on getting your car in the magazine man. I hope one day (when I've finally finished fixing her up) that i can get my XG in street machine. Rarely see any decent XG utes in magazines anymore... :(


Cheers mate, thanks for the congrads..:)..........ya dont see many xg's on the road n e more either...(at least not where I am).....reckon that will fall in yr favour in the years to come:)

Cheers :)
Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Sun Nov 18, 2012 2:19 pm 
Fordmods Newbie
Offline
User avatar

Posts: 17

Joined: 6th Oct 2012

Gallery: 6 images

Ride: Au2 Fairmont

Location: Coffs Harbour
NSW, Australia

Heres the article pic.....

Image

:D :D :D
Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Sun Nov 18, 2012 3:12 pm 
Getting Side Ways
Offline
User avatar

Age: 22

Posts: 696

Joined: 10th Oct 2012

Ride: 5 speed XG ute

Location: Adelaide Hills
SA, Australia

Yeah i dont see many XGs either. See a few XFs but not a lot of XGs. Haha... My XG had rats under the bonnet when i got it as well. They chewed through all the spark plug leads lol. Your AU is probably one of the tidiest I've seen... My XG isnt to bad i guess for its age...

 

 

Attachments:
File comment: XG
IMG_1090[1].JPG
IMG_1090[1].JPG [ 286.06 KiB | Viewed 159 times ]

 

_________________

Yep, I don't know what to write here...

Top
 Profile  
 
 
 Post subject: Re: My cars in Street Machine!!!!!!
Posted: Mon Nov 19, 2012 3:07 pm 
Parts Gopher
Offline
User avatar

Age: 41

Posts: 88

Joined: 30th Aug 2012

Gallery: 7 images

Ride: EF11 Gli , EF Mont

Location: Melbourne
VIC, Australia

congrats Yeehaw on the photo.
I worked as a freelance photographer for a sports mag before I grew up kinda. back then it took about 2 months for them to scan the pics in before digital cameras time and layed out the story then I got paid about 2 months after the story/photos were published. Its aways a bonus to see your hard work and effort get showcases in such a heavy demand mag.

 

_________________

Image

Top
 Profile  
 
Display posts from previous:
Sort by  
 Page 1 of 1  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

 

 

It is currently Sat Dec 16, 2017 10:45 pm All times are UTC + 11 hours

 

 

(c)2014 Total Web Solutions Australia - Australian Web Hosting and Domain Names